Czekamy na Twoją zgodę

Używamy plików cookie w naszej witrynie internetowej i aplikacji mobilnej, aby zapewnić Ci lepsze doświadczenia podczas przeglądania, zapamiętywania kroków, które wykonujesz, lepiej zrozumieć oczekiwania naszych gości, analizować trendy i ulepszać nasze usługi. W każdej chwili możesz zmienić zgodę na pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.

Najczęściej Zadawane Pytania

TWOJE KONTO

Co się stanie, jeśli zapomnę nazwy użytkownika lub hasła?

Nazwa użytkownika to Twój adres e-mail, pod którym się zarejestrowałeś. Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z funkcji przypomnienia hasła. To proste: w oknie serwisu naciśnij przycisk „Zaloguj się”. W oknie logowania, które się otworzy, kliknij link „Zapomniałeś hasła?”, wypełnij pole i prześlij dane. Nowe dane do logowania zostaną przesłane na Twój adres e-mail.

Nie mogę znaleźć nazwy mojego adresu zamieszkania w formularzu rejestracyjnym. Co robić?

Nie martw się! Skontaktuj się z nami, określ jaki adres chcesz zarejestrować (miasto, ulica itp.), a my dodamy adres do systemu Perfi.

Jak zmienić imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail w koncie?

Wszelkie dane można zmienić w zakładce „Moje konto”. Kliknij swoje imię i nazwisko na górnym pasku menu i wybierz „Moje konto” z rozwijanej listy. W oknie, które zostanie otwarte, naciśnij symbol ołówka, aby zmienić żądane dane.

Czy otrzymam powiadomienia, gdy faktury będą gotowe do zapłaty i płatność zostanie przekazana usługodawcy?

Co miesiąc otrzymasz powiadomienie e-mailem, gdy faktury będą gotowe do zapłaty. Powiadomimy Cię również, gdy płatność zostanie dokonana i przekazana usługodawcom. Na życzenie wysyłamy także powiadomienia SMS-em.

Czy mogę płacić rachunki z kilku adresów za pomocą jednego konta?

Oczywiście! To bardzo proste: kliknij w swoim koncie opcję „Dodaj miejsce zamieszkania” i zarejestruj adres zamieszkania. Wszystkie faktury Twoich usługodawców możesz zobaczyć na jednym koncie. Nawet jeśli masz więcej niż jedno gospodarstwo domowe. Możesz zarządzać i opłacać wszystkie swoje faktury w Perf.

Co powinienem zrobić, jeśli mój adres ulegnie zmianie?

Jeśli Twój adres ulegnie zmianie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, dzwoniąc pod numer +48 22 2630 200 lub pisząc na adres: info@perfi.pl. Pomożemy Ci zmienić dane.

Czy można otrzymywać przypomnienia i inne informacje na wiele adresów e-mail?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych możemy przesyłać informacje o koncie wyłącznie na jeden adres e-mail.

Jak mogę zmienić swoją nazwę użytkownika?

Aby zmienić swoją nazwę użytkownika, kliknij „Moje konto”, a następnie ikonę ołówka w wierszu „Osobisty adres e-mail”.

Jak mogę zmienić hasło?

Kliknij „Moje konto”, a następnie ikonę ołówka w wierszu „Hasło”.

Jak mogę usunąć swoje konto?

Aby usunąć konto należy zalogować się do portalu samoobsługowego Perfi, w sekcji „Moje konto” wybrać opcję „Usuń konto”, dokładnie zapoznać się z informacjami w oknie, zaznaczyć pole „Rozumiem i zgadzam się”, wybrać przyczynę usunięcia i naciśnij „Usuń konto”. Jeżeli posiadasz kilka adresów i chcesz usunąć jeden z nich, wybierz z menu opcję „Mieszkania i płatnicy” i naciśnij ikonę kosza przy odpowiedniej rezydencji. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z obsługą klienta przez telefon, czat lub e-mail.

Jak będę otrzymywać faktury w przyszłości, jeśli usunę konto, ale moje faktury będą kierowane na adres e-mail imię.nazwisko@perfi.pl?

Po usunięciu konta należy zmienić adres e-mail rozliczeniowy. Można tego dokonać w samoobsłudze usługodawców lub kontaktując się z nimi bezpośrednio.