Czekamy na Twoją zgodę

Używamy plików cookie w naszej witrynie internetowej i aplikacji mobilnej, aby zapewnić Ci lepsze doświadczenia podczas przeglądania, zapamiętywania kroków, które wykonujesz, lepiej zrozumieć oczekiwania naszych gości, analizować trendy i ulepszać nasze usługi. W każdej chwili możesz zmienić zgodę na pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.

Najczęściej Zadawane Pytania

RACHUNKI

Jak mogę dodać faktury do Perf?

Najpierw zarejestruj się jako użytkownik na stronie Perfi.pl. Teraz możesz zdecydować, czy chcesz sam dodawać faktury do Perf co miesiąc, czy też chcesz, aby w przyszłości automatycznie pojawiały się w Perf.

Teraz możesz:

  • Wysłać fakturę na unikalny adres utworzony dla konta Perfi imię.nazwisko@perfi.pli;
  • Przesłać fakturę w formacie PDF do Perfi bezpośrednio ze swojego urządzenia używając opcji Dodaj usługodowcę;Laadida PDF – formaadis arve üles Perfisse otse oma seadmest;
  • Wypełnij ręcznie wszystkie informacje o usłogodawcy

Po dodaniu wszystkich faktur sprawdź informacje rozliczeniowe i naciśnij przycisk „Zapłać”. To wszystko – dane zostały zapisane, a rachunki opłacone!

Jak mogę skonfigurować automatyczne wysyłanie faktur do samoobsługi Perf?

Można to zrobić na kilka sposobów:

  • Na podstawie autoryzacji: Możesz zatwierdzić autoryzację na stronie Perfi, abyśmy mogli skontaktować się z wybranymi usługodawcami. Prosimy o kierowanie wszystkich faktur na osobisty adres e-mail Perfi imię.nazwisko@perfi.pl
  • W samoobsłudze usługodawcy: Zaloguj się do samoobsługi usługodawcy i zmień swój aktualny adres e-mail dla faktur na następujący: imię.nazwisko@perfi.pl. Inną opcją jest skontaktowanie się z usługodawcą e-mailem lub telefonicznie.

Czy mogę zapłacić rachunek za ostatni miesiąc?

Dzięki Perfi możliwe jest opłacanie tylko rachunków za bieżący miesiąc. Zwykle usługodawca dolicza niezapłaconą kwotę do rachunku za kolejny miesiąc i istnieje możliwość spłacenia ich łącznie.

Jak mogę opłacić rachunki za pośrednictwem Perfi?

Naciśnij przycisk „Zapłać”, następnie wybierz swój bank i potwierdź płatność.

Czy mogę samodzielnie zmienić należność i opłacić tylko część rachunku?

Oczywiście! W razie potrzeby kwotę do zapłaty można zmienić w polu faktury przypisanym do każdego usługodawcy. Możesz także wybrać, które rachunki chcesz w danej chwili opłacić. Możesz dezaktywować niektórych dostawców usług, usuwając zaznaczenie pola wyboru i opłacić tylko wybrane rachunki.

Informujemy, że za pośrednictwem Perfi nie ma możliwości dokonania dopłat do częściowo opłaconych faktur. Każdy rachunek przypisany do usługodawcy można opłacić tylko raz w miesiącu.

Co oznacza status „Częściowo opłacony” w moim archiwum faktur?

Zbiorcze rachunki za wszystkie miesiące są wyświetlane w Archiwum od momentu rozpoczęcia płacenia rachunków za pośrednictwem Perfi. „Częściowo opłacony” oznacza, że ​​rachunek usługodawcy nie został zapłacony lub został uregulowany częściowo w tym miesiącu. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, dzwoniąc pod numer +48 22 2630 200 lub pisząc na adres: info@perfi.pl.

Dlaczego nie mogę nacisnąć przycisku „Zapłać”?

Sprawdź, czy wszystkie pola są wypełnione! Jeżeli niektórzy usługodawcy nie mają kwoty do zapłaty i faktura jeszcze nie dotarła, a Ty nie masz możliwości ręcznego wprowadzenia kwoty, możesz odznaczyć tych usługodawców i opłacić tylko wybrane faktury. Ale nie zapomnij o zapłaceniu wszystkich rachunków w terminie!

Czy Perfi wysyła przypomnienia o płatnościach?

Jeśli na Twoim koncie wszystkie ostateczne terminy są obok usługodawców, przypomnienia wysyłamy na Twój adres e-mail na 3 dni przed terminem płatności, a także w przypadku przekroczenia terminu płatności.

Jeśli mimo to na twoim koncie pozostał jakiś ostateczny termin, to i tak wszystkie przypomnienia otrzymasz na koniec miesiąca :)

Jak mogę wydrukować fakturę?

Możesz wydrukować skonsolidowany rachunek za bieżący miesiąc, jeśli wybierzesz widok „Rachunek” z menu u góry swojego profilu, a następnie naciśniesz ikonę drukarki obok swojego adresu. Wszystkie faktury skonsolidowane można wydrukować jedna po drugiej, jeśli z menu u góry profilu wybierzesz widok „Archiwum”, a następnie naciśniesz ikonę drukarki w wierszu wybranego miesiąca

Kiedy usługodawca otrzyma moją płatność?

Płatność zostanie otrzymana przez usługodawców w ciągu jednego dnia roboczego po dokonaniu płatności. Po dokonaniu płatności nasz system sprawdza poprawność wszystkich danych i przekazuje płatność do usługodawcy.

Po otrzymaniu i przesłaniu przez nas płatności prześlemy Tobie potwierdzenie zarówno e-mailem jak i SMS-em jeśli wyraziłeś na to zgodę. Aby zrezygnować z powiadomień, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Płatności mogą być opóźnione z przyczyn od nas niezależnych, na przykład w przypadku zakłóceń działania banków.

Warto wiedzieć:
Przykładowo, jeśli dokonałeś płatności w piątek, zostanie ona zaksięgowana na koncie usługodawcy w poniedziałek. Jeśli dokonałeś płatności w poniedziałek, zostanie ona zaksięgowana na koncie usługodawcy we wtorek.

Co się stanie, jeśli przez pomyłkę dokonam dwóch identycznych płatności?

Nie martw się! Skontaktuj się z nami, a jeśli chcesz, zwrócimy drugą płatność na Twoje konto w ciągu najbliższego dnia roboczego.

Dlaczego moje konto ma zaległości po opłaceniu rachunku za ostatni miesiąc?

Może być tego kilka przyczyn:

  • Może się tak zdarzyć np. jeśli płatność wpłynęła pod koniec poprzedniego miesiąca lub na początku nowego miesiąca, a usługodawca wystawił już fakturę za poprzedni miesiąc. Jeśli usługodawca nadal nie otrzymał płatności, sprawdź szczegóły płatności. Prosimy o powiadomienie naszego działu obsługi klienta, abyśmy mogli wysłać zlecenie płatnicze do usługodawcy.

Co muszę zrobić, jeśli mam ustawioną płatność cykliczną w banku?

Jeśli chcesz opłacić wszystkie swoje rachunki za pośrednictwem Perfi, ale maszustawioną płatność cykliczną w banku dla jakiegoś usługodawcy, a kwota faktury jest automatycznie pobierana z banku, musisz wypowiedzieć umowę o stałej płatności w banku. W przeciwnym razie może dojść do sytuacji, gdy faktura zostanie opłacona dwukrotnie.