Czekamy na Twoją zgodę

Używamy plików cookie w naszej witrynie internetowej i aplikacji mobilnej, aby zapewnić Ci lepsze doświadczenia podczas przeglądania, zapamiętywania kroków, które wykonujesz, lepiej zrozumieć oczekiwania naszych gości, analizować trendy i ulepszać nasze usługi. W każdej chwili możesz zmienić zgodę na pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.

Najczęściej Zadawane Pytania

ZARZĄDZANIE USŁUGODAWCAMI

Jak mogę dodać lub usunąć usługodawcę ze swojego konta?

Możesz dodać nowego usługodawcę przy pomocy kilku różnych opcji, naciskając przycisk „+Dodaj usługodawcę”. Więcej możesz przeczytać na ten temat w pierwszej zakładce „Rachunki”.

Usługodawcę można usunąć, klikając ikonę kosza obok jego nazwy. Usługodawca zostanie usunięty z Twojego konta na początku następnego miesiąca. W ten sposób możemy mieć pewność, że wszystkie faktury wystawione przez usługodawcę zostaną opłacone.

Co powinienem zrobić, jeśli nie mogę znaleźć na liście żądanego usługodawcy?

Jeśli nie możesz znaleźć usługodawcy, kliknij „Wyślij nam zapytanie” w formularzu usługodawcy. Proszę podać nazwę firmy usługodawcy, numer referencyjny, numer rachunku bankowego i, jeśli to możliwe, przesłać przykładową fakturę w formacie PDF. Możesz także przesłać fakturę na adres e-mail imię.nazwisko@perfi.pl. Dodajemy tego usługodawcę do naszej bazy danych i do Twojej samoobsługi.

Co zrobić, jeśli faktura usługodawcy nie dotarła automatycznie do Perf?

Możliwe, że ten usługodawca nie wysłał jeszcze faktury, ale jeśli znasz kwotę za poprzedni miesiąc lub nowy miesiąc i chcesz zapłacić teraz, możesz ją wprowadzić samodzielnie. Jeśli nie wiesz jak wprowadzić kwotę ręcznie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta dzwoniąc pod numer +48 22 2630 200 lub pisząc na adres: info@perfi.pl lub poprzez czat.

Mam na koncie uslugodawców, których ciągle mylę. Jak tego uniknąć?

Nadawaj usługodawcom nazwy łatwe do rozróżnienia! Aby to zrobić, naciśnij ikonę ołówka obok nazwy usługodawcy i zmień nazwę.