Registruokitės dabar
Atsiskaitant vos keliems paslaugų teikėjams - paslauga visuomet teikiama nemokamai!
Atsiskaitant vos keliems paslaugų teikėjams - paslauga visuomet teikiama nemokamai!
Nazwa użytkownika to Twój adres e-mail, pod którym się zarejestrowałeś. Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z funkcji przypomnienia hasła. To proste: w oknie serwisu naciśnij przycisk „Zaloguj się”. W oknie logowania, które się otworzy, kliknij link „Zapomniałeś hasła?”, wypełnij pole i prześlij dane. Nowe dane do logowania zostaną przesłane na Twój adres e-mail.
Nie martw się! Skontaktuj się z nami, określ jaki adres chcesz zarejestrować (miasto, ulica itp.), a my dodamy adres do systemu Perfi.
Wszelkie dane można zmienić w zakładce „Moje konto”. Kliknij swoje imię i nazwisko na górnym pasku menu i wybierz „Moje konto” z rozwijanej listy. W oknie, które zostanie otwarte, naciśnij symbol ołówka, aby zmienić żądane dane.
Co miesiąc otrzymasz powiadomienie e-mailem, gdy faktury będą gotowe do zapłaty. Powiadomimy Cię również, gdy płatność zostanie dokonana i przekazana usługodawcom. Na życzenie wysyłamy także powiadomienia SMS-em.
Oczywiście! To bardzo proste: kliknij w swoim koncie opcję „Dodaj miejsce zamieszkania” i zarejestruj adres zamieszkania. Wszystkie faktury Twoich usługodawców możesz zobaczyć na jednym koncie. Nawet jeśli masz więcej niż jedno gospodarstwo domowe. Możesz zarządzać i opłacać wszystkie swoje faktury w Perf.
Jeśli Twój adres ulegnie zmianie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, dzwoniąc pod numer +48 22 2630 200 lub pisząc na adres: info@perfi.pl. Pomożemy Ci zmienić dane.
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych możemy przesyłać informacje o koncie wyłącznie na jeden adres e-mail.
Aby zmienić swoją nazwę użytkownika, kliknij „Moje konto”, a następnie ikonę ołówka w wierszu „Osobisty adres e-mail”.
Kliknij „Moje konto”, a następnie ikonę ołówka w wierszu „Hasło”.
Aby usunąć konto należy zalogować się do portalu samoobsługowego Perfi, w sekcji „Moje konto” wybrać opcję „Usuń konto”, dokładnie zapoznać się z informacjami w oknie, zaznaczyć pole „Rozumiem i zgadzam się”, wybrać przyczynę usunięcia i naciśnij „Usuń konto”. Jeżeli posiadasz kilka adresów i chcesz usunąć jeden z nich, wybierz z menu opcję „Mieszkania i płatnicy” i naciśnij ikonę kosza przy odpowiedniej rezydencji. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z obsługą klienta przez telefon, czat lub e-mail.
Po usunięciu konta należy zmienić adres e-mail rozliczeniowy. Można tego dokonać w samoobsłudze usługodawców lub kontaktując się z nimi bezpośrednio.