Używamy plików cookie w naszej witrynie internetowej i aplikacji mobilnej, aby zapewnić Ci lepsze doświadczenia podczas przeglądania, zapamiętywania kroków, które wykonujesz, lepiej zrozumieć oczekiwania naszych gości, analizować trendy i ulepszać nasze usługi. W każdej chwili możesz zmienić zgodę na pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.
Visi slapukai, kurie naudingi jūsų naršymo patirčiai ir paslaugos tobulinimui.
Pažymėkite, kuriuos slapukus mes galime išsaugoti
Techniniai / būtinieji slapukai
Šie slapukai padeda užtikrinti svetainės ar mobiliosios programėlės veikimą, sukurti vartotojo paskyrą,
prisijungti ir įsiminti paskyroje atliekamus veiksmus. Techniniai slapukai yra būtini tinkamam mūsų
svetainės ar mobiliosios programėlės funkcionavimui.
Funkciniai slapukai
Šie slapukai leidžia prisiminti Jūsų pageidavimus ir naudotis mūsų svetaine, mobiliąja programėle
veiksmingai bei efektyviai. Pavyzdžiui, šiuos slapukus galime naudoti saugodami registracijos
duomenis, kad kas kartą nereikėtų jų suvesti iš naujo, įsimindami kitus jūsų atliktus nustatymus
paskyroje. Šie funkciniai slapukai nėra būtini svetainės veikimui, bet be jų blogėja naršymo patirtis.
Analitiniai / statistiniai slapukai
Šie slapukai leidžia įgyti įžvalgų apie tai, kaip mūsų lankytojai naršo svetainėje ar mobilioje
programėlėje ir padeda optimizuoti, tobulinti svetainę, suprasti reklamos ir komunikacijos efektyvumą.
Galime rinkti duomenis apie apsilankymų dažnumą, stebėti Jūsų peržiūrėtus internetinius puslapius
svetainėje ar programėlėje, iš kurių puslapių atėjote, naudotus paieškos žodžius, informaciją apie
datą ir laiką, kt. Šie nuasmeninti duomenys gali būti perduodami trečiosioms šalims – statistiką
renkančioms programoms.
Reklaminiai slapukai
Filmuką galite peržiūrėti, tik sutikę su šiais slapukais.
Naudojame savo ir trečiųjų šalių slapukus, kurie leidžia savo ir kitose svetainėse rodyti
suasmenintą reklamą. Šie slapukai renka reklamų parodymų statistiką, padeda optimizuoti jų
rodymą, parinkti optimaliausią pranešimą arba pamiršti lankytoją, jeigu jam reklama neaktuali.
Slapukai taip pat naudojami tam, kad būtų užregistruota, ar sutinkate, kad Bendrovės svetainėje
būtų naudojami slapukai, kad šis klausimas nebūtų užduodamas kiekvieną kartą apsilankant svetainėje.
Visus naudojamus slapukus ir jų aprašymus galite matyti:Slapukų naudojimo politikos dokumente
7. Spółka działa jako przedstawiciel (pośrednik licencjonowanej instytucji
płatniczej UAB „Viena sąskaita”, numer rejestracji spółki: 300530005,
adres: Savanorių pr. 192, LT-44151, Kowno, Republika Litewska (licencja
instytucji płatniczej nr 8, wydana w dniu 19-05-2011 przez Bank Litwy).
1. TERMINY I DEFINICJE
1.1. Terminy zapisane w niniejszej Umowie wielką literą mają następujące
znaczenie:
1.1.1. Usługodawca - podmiot prawny lub osoba fizyczna:
1.1.1.1. świadcząca płatne usługi na rzecz Klienta w odpowiednim
okresie rozliczeniowym;
1.1.1.2. przyjmująca wpłaty wynikające ze stanu licznika;
1.1.1.3. otrzymująca płatności okresowe lub jednorazowe.
1.1.2. Spółka - Perfi Sp. z o.o.;
1.1.3. Klient - osoba fizyczna, która zawarła z Usługodawcą umowę
o świadczenie usług, korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę na innej
podstawie lub spełnia obowiązki podatkowe na rzecz Usługodawcy oraz wyraziła
zgodę na stosowanie się do Regulaminu i Polityki Prywatności Spółki;
1.1.4. Usługa „Jeden rachunek” (ang. „Single bill”) – sposób, w jaki
konta Usługodawcy są zarządzane i opłacane. Usługa „Jeden rachunek” to usługa,
w ramach której płatności na rzecz indywidualnych Usługodawców konsolidowane
są w jednym formularzu, faktury pobierane są od Usługodawców, którzy je wystawiają
lub od Klientów, a płatności otrzymane od Klienta przekazywane są do Usługodawców;
1.1.5. „Jeden rachunek” - to elektroniczny system obsługiwany samodzielnie
przez Klienta, który informuje go o kwotach należnych za usługi świadczone
przez Usługodawców, posiada funkcjonalność umożliwiającą podawanie stanu
licznika oraz wprowadzanie lub odczytanie z faktury w formacie pdf kwoty
do zapłaty na rzecz Usługodawcy;
1.1.6. Instytucja płatnicza - UAB „Viena sąskaita“ - podmiot, który
udziela Perfi Sp. z o.o. prawa przyjmowania płatności oraz przekazywania
danych dostarczonych przez Klienta w chwili dokonywania płatności (kwoty
do zapłaty, odczyty liczników) na rzecz Spółki w imieniu Instytucji płatniczej;
1.1.7. Płatność natychmiastowa - płatność w ramach „Jednego rachunku”
w trybie natychmiastowym po rejestracji, zanim Usługodawcy dostarczą dane.
Klient dostarczy odczyty liczników i/ lub kwoty do zapłaty Usługodawcom;
1.1.8. Pole wypełniane przez Klienta (puste) - pole przypisane do
konkretnego Usługodawcy, gdzie Klient wpisuje kwotę do zapłaty;
1.1.9. Zgoda Klienta - zgoda udzielona przez Klienta na korzystanie
z usługi „Jeden rachunek” oraz zobowiązanie się Klienta do stosowania się
do Regulaminu;
1.1.10. Rachunek zbiorczy - rachunek bankowy, na który przekazywane
są wszystkie wpłaty Klientów. Wszystkie środki z tego rachunku będą przekazywane
Usługodawcom do godziny 12:00 w dni robocze lub pierwszego dnia roboczego
po dniu wolnym od pracy. Spółka nie będzie mieć prawa dysponowania środkami
zgromadzonymi na tym rachunku. Przestrzeganie niniejszego Regulaminu będzie
nadzorowane przez Bank Litwy;
1.1.11. Wpłata częściowa - wpłata przez Klienta kwoty większej lub
mniejszej niż kwota wynikająca z faktury za „Jeden rachunek”, którą Spółka
przekaże Usługodawcom w zależności od dyspozycji Klienta co do sposobu podziału
płatności pomiędzy Usługodawców;
1.1.12. Wpłata niewłaściwa - wpłata przez Klienta kwoty większej lub
mniejszej niż kwota wynikająca z faktury za „Jeden rachunek”, bez dyspozycji
co do sposobu alokacji płatności pomiędzy Usługodawców;
1.1.13. Zawiadomienia o usłudze - zawiadomienie wysłane do Klienta,
dotyczące wyłącznie tego Klienta i stanowiące integralną część świadczenia
przez Spółkę usługi wysokiej jakości;
1.1.14. Newsletter - informacja o charakterze ogólnym wysłana do Klienta
drogą mailową;
1.1.15. Aktywne konto - konto z wprowadzonymi danymi Usługodawców,
niezależnie czy danemu obiektowi przypisano adres. Klient może zarejestrować
więcej niż jeden obiekt (lokal) na danym koncie, a do każdego obiektu (lokalu)
przypisany zostanie oddzielny kod płatnika;
1.1.16. Identyfikator konta - numer identyfikacyjny konta utworzony
przez Spółkę, unikalny niezależnie od liczby obiektów na koncie oraz stanowiący
identyfikację Klienta;
1.1.17. Przesunięcie środków - zmiany kwot przelanych Usługodawcom
po tym, jak środki zostały przelane na ich rzecz;
1.1.18. Cel płatności - dla każdej płatności, unikalny kod służący
identyfikacji płatności wykonywanych przez Klienta;
1.1.19. Usługodawca niezablokowany - Usługodawca, którzy korzysta
z „Jednego rachunku” jako wyłącznej metody bilingowej.
2. ZOBOWIĄZANIA KLIENTA
2.1. Klient jest zobowiązany do terminowych opłat za usługę „Jeden
rachunek”. Jeśli Klient nie korzysta z usługi, musi natychmiast usunąć
obiekt, skasować konto lub poinformować Spółkę o rozwiązaniu umowy
dotyczącej usługi.
2.2. Klient przekaże dokładne i poprawne dane osobowe oraz kody płatnika
nadane przez Usługodawców.
2.3. Przekazując dane osobowe dotyczące stron trzecich Klient musi
zapewnić, że ma prawo przetwarzać dane osobowe w ten sposób oraz ponosi
odpowiedzialność za straty, które mogą powstać dla Spółki i/ lub stron
trzecich w wyniku bezprawnego przetwarzania takich danych osobowych.
2.4. Klient musi określić kto (imiona, nazwiska) może otrzymywać
informacje o ratach. Dodatkowo, takie dane mogą być wymagane w przypadkach
wynikających z konieczności ich podania zgodnie z nakazem sądu lub z
innych ważnych powodów.
2.5. Klient zapłaci za usługi świadczone przez Usługodawców do ostatniego
dnia kalendarzowego każdego miesiąca zgodnie z fakturą „Jeden rachunek”
wystawioną przez Spółkę. Jeśli Usługodawca określił wcześniejszą datę
płatności wówczas Klient ma obowiązek uregulowania faktury do daty
określonej przez Usługodawcę.
2.6. Podczas realizacji płatności wynikającej z „Jednego rachunku” w
bankowości elektronicznej Klient musi wprowadzić unikalny cel płatności,
który będzie wskazany na koncie poprzez wybranie przycisku zapłać.
2.7. Odczyty liczników należy podać przed zapłatą faktury za „Jeden
rachunek”. Odczyty liczników są podawane przez wypełnienie tabeli
„Deklarowane odczyty liczników” w ramach usługi „Jeden rachunek” (w
witrynie samoobsługowej lub przez telefon pod numerem +48 222 630200).
2.8. W przypadku płatności faktury za „Jeden rachunek” od razu po
rejestracji Klient musi określić odczyt liczników korzystając z przycisków
„Od” i Do”, obliczyć należność zgodnie z obowiązującymi go taryfami lub
wpłacić kwotę do zapłaty na oddzielny rachunek podany przez Usługodawcę.
2.9. Wypełnić (puste) wiersze do wypełnienia przez Klienta lub podać plik
pdf z fakturą Usługodawcy w celu pobrania z niego kwoty do zapłaty.
Niektórzy Usługodawcy nie podają kwoty do zapłaty w „Jednym rachunku”.
2.10. Wpłacając na rzecz Usługodawcy mniejszą lub większą kwotę niż kwota
na „Jednym rachunku” należy wskazać jaka kwota i dla którego Usługodawcy
powinna zostać przekazana. Można to zrobić przed dokonaniem płatności
poprzez witrynę internetową lub telefonicznie informując o alokacji
płatności pod numerem +48 222 630200.
2.11. W przypadku zmiany danych Klienta podanych w chwili zamawiania
usługi „Jeden rachunek” (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres
mailowy Klienta) Klient zawiadomi Spółkę o zmianie w ciągu 5 dni
kalendarzowych lub dokona aktualizacji danych na swoim koncie.
2.12. Jeśli Klient zauważy na swoim Koncie jakiekolwiek nieprawidłowe
informacje musi natychmiast poinformować o tym Spółkę.
2.13. W przypadku zmiany własności lokalu dotychczasowy właściciel musi
poinformować o tym Spółkę na piśmie, telefonicznie lub przez e-mail. Po
uzgodnieniu pomiędzy dotychczasowym i nowym właścicielem (wymagana zgoda
obu stron) dotychczasowy właściciel może przenieść swoje konto na nowego.
Dotychczasowy i nowy właściciel są odpowiedzialni za zachowanie dokumentów
potwierdzających wyżej wymienione uzgodnienia.
2.14. Jeśli Klient zapomni hasła może zwrócić się z prośbą o jego
odzyskanie na adres mailowy podany przez niego przy rejestracji przez
witrynę samoobsługową lub telefonicznie przez operatora, który dokonał
rejestracji Klienta.
2.15. Klient zawiadomi Spółkę w trybie natychmiastowym o jakiejkolwiek
niedozwolonej lub błędnie zainicjowanej lub wykonanej Transakcji
płatniczej.
2.16. Klient będzie mieć prawo rezygnacji z otrzymywania komunikacji drogą
elektroniczną od Spółki. Klient może dokonać wyżej wymienionej rezygnacji
na swoim koncie, mailowo lub telefonicznie.
3. ZOBOWIĄZANIA SPÓŁKI
3.1. Usługa „Jeden rachunek” jest oferowana Klientowi w postaci
elektronicznego systemu obsługiwanego samodzielnie przez Klienta.
Korzystanie z usługi „Jeden rachunek” zostanie umożliwione Klientowi w
ramach systemu obsługiwanego samodzielnie przez niego do 15 dnia bieżącego
miesiąca (z maksymalną tolerancją trzech (3) dni w związku ze świętami lub
dniami wolnymi od pracy).
3.2. Spółka gwarantuje bezpieczeństwo danych Klienta. Spółka zobowiązuje
się przestrzegać wymagań Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych, Ustawy o ochronie danych osobowych
Rzeczpospolitej Polskiej i Republiki Litewskiej oraz Ustawy o komunikacji
elektronicznej Republiki Litewskiej oraz akceptować roszczenia Klienta
dotyczące wykorzystania danych osobowych. Spółka będzie udostępniać dane
Klienta wyłącznie Klientowi i jego uprawnionym lub wyznaczonym
przedstawicielom; Usługodawcy, z którym Klient zawarł umowę, jak również
innym osobom wyłącznie zgodnie z procedurą określoną w prawie
Rzeczpospolitej Polskiej i Republiki Litewskiej.
3.3. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących świadczenia usługi
„Jeden rachunek” oraz przetwarzania danych osobowych, Klient będzie mógł
skonsultować się ze Spółką telefonicznie pod numerem: +48 601 889054 lub
mailowo pod adresem info@perfi.pl.
3.4. Odpowiedzi na zapytania Klientów zostaną udzielone w możliwie
najszybszym terminie, jednak nie później niż w ciągu 12 godzin roboczych.
Jeśli pytania lub prośby dotyczą ochrony danych osobowych, udzielenie
odpowiedzi może potrwać do 1 miesiąca, a jeśli termin ten zostanie
przekroczony Klient zostanie poinformowany o przyczynach opóźnienia.
3.5. Spółka będzie przyjmować i rozpatrywać reklamacje Klientów zgodnie z
Polityką Obsługi Reklamacji, ogólnodostępną na stronie internetowej Spółki
tj. www.perfi.pl.
3.6. Po zawarciu przez Klienta umowy o świadczenie Usługi lub po zmianie
Regulaminu Spółka, na prośbę Klienta, prześle mu Regulamin pocztą lub
mailem.
4. PŁATNOŚCI
4.1. Klient opłaci, zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i warunkami usługi
„Jeden rachunek”, Jedno Konto w gotówce lub przelewem poprzez instytucje
przyjmujące depozyty, których wykaz oraz informacje szczegółowe o kontach,
z których realizowane są opłaty Klienta zawarte są w systemie obsługiwanym
samodzielnie przez Klienta; lub wykorzystując usługę inicjowania
transakcji płatniczej.
4.2. Spółka prześle kwotę należną Usługodawcy w Dniu roboczym, lub w
pierwszym Dniu roboczym po dniu wolnym od pracy, do godziny 12:00, po
zaksięgowaniu wpływu od Klienta na Rachunku zbiorczym. Uznaje się, że
Klient rozliczył się z Usługodawcą po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku
Usługodawcy.
4.3. Płatności na rzecz Usługodawców przysyłane będą zgodnie z kodami
płatności określonymi przez Klienta.
4.4. Klient może testować usługę „Jeden rachunek” przez okres próbny
wynoszący 3 miesiące. Po okresie próbnym Klient zapłaci Spółce opłatę
administracyjną za korzystanie z usługi „Jeden rachunek” dla każdego
obiektu (lokalu) na Aktywnym rachunku:
4.4.1. opłata miesięczna wynosi 9.99 zł;
4.4.2. jeśli Klient nie zapłaci opłaty administracyjnej za jeden miesiąc
będzie ona anulowana i nie zostanie dodana do kwoty opłaty
administracyjnej za kolejny miesiąc.
4.5. Spółka ma prawo do świadczenia usług dodatkowych. Klient zostanie
poinformowany o opłatach za usługi dodatkowe przed ich zamówieniem lub
rozpoczęciem ich świadczenia przez Spółkę.
4.6. W przypadku dokonania przez Klienta Wpłaty częściowej lub
niewłaściwej, wpłacona kwota może zostać podzielona pomiędzy Usługodawców
zgodnie z deklaracją stanu liczników w bieżącym miesiącu lub wykorzystana
na poczet opłat za zamówione przez Klienta usługi dodatkowe, z
zastrzeżeniem, że opłata administracyjna za usługę „Jeden rachunek”
zostanie pobrana w pierwszej kolejności. Pozostała kwota zostanie
przekazana Usługodawcom proporcjonalnie, zgodnie z ostatecznymi kwotami z
„Jednego rachunku”.
4.7. Przesunięcie środków realizowane jest, gdy:
4.7.1. Spółka niepoprawnie poda informacje szczegółowe zaakceptowanej
płatności. Zwroty dokonywane będą do końca ostatniego dnia roboczego
bieżącego miesiąca. Wszystkie kolejne wnioski rozpatrywane będą
indywidualnie.
4.7.2. Klient podał błędny Cel płatności lub Identyfikator konta w
związku z czym płatność została przypisana innemu Klientowi Spółki. W
takim przypadku, przesunięcie środków zrealizowane zostanie do końca
ostatniego dnia roboczego bieżącego miesiąca. Wszystkie kolejne wnioski
traktowane będą indywidualnie.
4.8. Zwroty środków realizowane są, gdy:
4.8.1. Klient nie określił w poleceniu przelewu Celu płatności,
generowanego w witrynie samoobsługowej, lub Identyfikatora konta;
4.8.2. Klient zainicjował Niewłaściwą płatność;
4.8.3. Dokonując opłaty za kilka obiektów Klient wprowadził jedynie
Identyfikator płatnika dla jednego obiektu, a nie dla całego konta.
4.9. Przesunięcie lub zwrot środków nie zostanie wykonane, a Klient
zostanie przekierowany do Usługodawcy(ów), w przypadku kiedy:
4.9.1. Środki zostały już przesłane na rachunek bankowy Usługodawcy;
4.9.2. Klient zrealizował wpłatę na rachunek Usługodawcy, z którego
usług nie korzysta;
4.9.3. Klient zrealizował wpłatę na rachunek Spółki za płatność inną niż
za usługę „Jeden rachunek”, a płatność została już przekazana do
Usługodawcy;
4.9.4. Klient zrealizował wpłatę na rachunek Spółki, a płatność została
już przekazana do Usługodawców.
4.9.5. Klient podał kod płatnika dla innego adresu.
4.10. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za zadłużenie Klienta wobec
Usługodawców.
5. DATA ROZPOCZĘCIA ŚWIADCZENIA USŁUGI, ZMIANY REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG
ORAZ ZAKOŃCZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI „JEDEN RACHUNEK”
5.1. Spółka rozpocznie świadczenie usługi „Jeden rachunek” po otrzymaniu
od Klienta zgody na świadczenie usługi „Jeden rachunek”.
5.2. Klient rejestrując się na stronie internetowej
www.perfi.pl
, potwierdza zapoznanie się z i akceptuje Regulamin. Uznaje się, że
Klient zarejestrowany przez operatora zaakceptował Regulamin po opłaceniu
usługi „Jeden rachunek” przynajmniej raz.
5.3. Regulamin jest ogólnie dostępny, a Klient może się z nim zapoznać w
dowolnym momencie na stronie
www.perfi.pl
. Klient będzie mieć również prawo do otrzymania informacji o zapisach
Regulaminu po przesłaniu bezpłatnego formularza z taką prośbą na adres
mailowy info@perfi.pl. Spółka prześle
Klientowi informacje o które prosił w możliwie najszybszym terminie,
jednak nieprzekraczającym 3 dni roboczych.
5.4. Spółka zaproponuje zmiany Regulaminu na piśmie oraz w wersji
papierowej lub na innym trwałym nośniku co najmniej 60 dni przed datą ich
wejścia w życie. Klient może zaakceptować lub odrzucić takie zmiany przed
proponowaną datą ich wejścia w życie. Jeśli Klient nie poinformuje Spółki,
że nie akceptuje zmian w Regulaminie przed datą ich wejścia w życie uznaje
się, że je zaakceptował. Zmiany wejdą wówczas w życie w dacie określonej
jako data ich wejścia w życie. Klient ma prawo wypowiedzieć Regulamin bez
opłat przed datą, w której zmiany stają się skuteczne. Jeśli Klient nie
skorzysta z prawa wypowiedzenia Regulaminu przed datą jego wejścia w życie
po zmianach, uznaje się, że Klient zaakceptował te zmiany.
5.5. Jeśli Klient zrezygnuje z korzystania z usługi „Jeden rachunek”
będzie musiał rozliczyć się ze Spółką za zrealizowane usługi.
5.6. Klient może usunąć określonych Usługodawców ze swojego konta „Jeden
rachunek”. Może to zrobić samodzielnie w systemie lub kontaktując się ze
Spółką telefonicznie lub przez e-mail.
5.7. Jeśli Klient nie będzie realizować płatności korzystając z usługi
„Jeden rachunek” przez 12 kolejnych miesięcy, Spółka będzie mieć prawo do
zamknięcia konta Klienta bez uprzedniego zawiadomienia.
5.8. W celu rezygnacji z usługi „Jeden rachunek” Klient musi usunąć ze
swojego konta obiekty lub poinformować o tym Spółkę na piśmie,
telefoniczne lub przez e-mail. Po otrzymaniu rezygnacji Klienta z usługi
„Jeden rachunek” do ostatniego dnia bieżącego miesiąca, usługa „Jeden
rachunek” przestanie być dla Klienta dostępna od kolejnego miesiąca.
5.9. Klient nie będzie mógł samodzielnie zablokować swojego konta, jeśli
znajduje się na nim jakiś Usługodawca Niezablokowany.
5.10. Klient może nie zostać poinformowany w przypadku wprowadzenia
nieistotnych zmian czy sprostowań Regulaminu (np. Korekta błędów
ortograficznych, zmiana rodzaju lub wielkości czcionki, dodanie przykładów
obrazujących zapisy Regulaminu, etc.), które nie dotyczą Klienta.
5.11. Spółka ma prawo jednostronnie wypowiedzieć Klientowi Regulamin na
czas nieoznaczony dostarczając Klientowi zawiadomienie o wypowiedzeniu na
piśmie lub innym trwałym nośniku co najmniej 60 dni przed wypowiedzeniem
Regulaminu.
5.12. Spółka ma prawo jednostronnie wypowiedzieć Regulamin zawarty z
Klientem z uzasadnionej przyczyny, tj: ważność Regulaminu jest sprzeczna z
wymaganiami przepisów prawa; Klient ponosi negatywne konsekwencji, których
nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia Regulaminu znajdujące się poza
kontrolą Klienta, lub których nie mógłby on uniknąć, jeśli Regulamin
pozostałby w mocy; Klient znacząco narusza Regulamin i celowo nie usuwa
takich naruszeń (nie rozlicza się ze Spółką za świadczone przez nią
usługi); Regulamin stracił swoją ważność z innej obiektywnej przyczyny
(np. Spółka przestaje świadczyć usługę płatniczą lub świadczyć określone
usługi płatnicze bezpośrednio związane z Regulaminem, lub nie jest w
stanie świadczyć takich usług z innych uzasadnionych powodów).
5.13. Spółka może nie przestrzegać procedury ani warunków wypowiedzenia
Regulaminu z inicjatywy Spółki zawartych w Ustawie o płatnościach
Rzeczpospolitej Polskiej i Republiki Litewskiej oraz Regulaminie, w tym
warunków zawiadomienia o rozwiązaniu Regulaminu, wyłącznie jeśli takie
prawo lub obowiązek wynika z innych przepisów prawa (np. Ustawa o
przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Rzeczpospolitej Polskiej i Republiki Litewskiej).
6.1. Spółka ponosi jedynie odpowiedzialność za niewykonanie lub
niewłaściwe wykonanie jej obowiązków w związku ze świadczeniem usługi
„Jeden rachunek” wynikające z winy Spółki. W takich przypadkach, Spółka
zobowiązuje się zwolnić Klienta z odpowiedzialności za straty poniesione i
udokumentowane przez Klienta.
6.2. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za:
6.2.1. działania i zaniechania Banku Korespondenta oraz stron trzecich,
co obejmuje nieprawidłowe funkcjonowanie łączy komunikacyjnych
skutkujące brakiem wykonania, niewłaściwym wykonaniem operacji
zarządczych usługi „Jeden rachunek”.
6.2.2. błędy lub nieścisłości ze strony Usługodawców w obliczaniu opłat
należnych Klientowi za świadczone przez nich usługi.
7. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
7.1. Klient zgadza się, że Usługodawcy mogą zaprzestać wysyłania mu
osobnych rachunków po przystąpieniu Klienta do usługi „Jeden rachunek”.
7.2. Klient zgadza się, że jego dane osobowe (imię, nazwisko, kod
płatnika, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer PESEL, jeśli dotyczy)
będą wykorzystywane dla celów świadczenia usługi „Jeden rachunek”. Dane
osobowe przetwarzane w tym celu będą przechowywane przez okres świadczenia
usługi oraz okres wynikający z przepisów prawa i regulacji Rzeczpospolitej
Polskiej i Republiki Litewskiej.
7.3. Klient będzie mieć prawo dostępu do swoich danych osobowych
przetwarzanych przez Spółkę, a w przypadkach przewidzianych przepisami
prawa, żądania korekty lub usunięcia niekompletnych danych, zawieszenia
przetwarzania jego danych, w którym to przypadku usługa „Jeden rachunek”
przestanie być dostępna dla Klienta, prawo do przenoszenia danych oraz
wyłączenia go z zastosowania decyzji wynikających wyłącznie z
automatycznego przetwarzania danych osobowych w tym profilowania o
charakterze prawnym lub które znacząco wpływa na Klienta w podobny sposób.
7.4. Spółka będzie prowadzić weryfikację, przez zadanie określonych pytań
osobom, które skontaktują się z nią (telefonicznie lub przez e-mail) w
celu uzyskania informacji. Jeśli udzielone odpowiedzi zgadzają się z
informacjami podanymi przez Klienta Spółka udzieli informacji takiej
osobie. Spółka zastrzega sobie prawo do kontaktu z Klientem oraz uzyskania
jego zgody na przekazywanie stronom trzecim informacji o płatnościach.
7.5. Klient zostanie poinformowany o danych osobowych przetwarzanych przez
niego, celu przetwarzania danych osobowych, prawach osób, których one
dotyczą oraz ich realizacji, przekazywania danych osobowych i innych
kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych na stronie internetowej
Spółki www.perfi.pl.
7.6. Po rozpoczęciu świadczenia usługi „Jeden rachunek” Klient potwierdzi,
że otrzymał pełen dostęp do regulaminu usługi „Jeden rachunek” przed
rozpoczęciem jej świadczenia oraz, że rozumie i akceptuje obowiązki z
niego wynikające, jak również że są one uczciwe i uzasadnione.
7.7. Wszelkie zawiadomienia, prośby, reklamacje i inne informacje będą
przekazywane na następujący adres e-mail:
info@perfi.pl
w języku polskim lub angielskim.
7.8. Regulamin podlega prawu Rzeczypospolitej Polskiej. Wszelkie spory
pomiędzy Spółką a Klientem będą rozwiązywane w drodze negocjacji. Jeśli
strony nie dojdą do porozumienia w drodze negocjacji, kwestia sporna
zostanie ostatecznie rozstrzygnięta w drodze procedury określonej
przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej.
7.9. Niniejszy Regulamin nie zmienia w jakikolwiek sposób umów Klienta
zawartych z Usługodawcami na świadczenie przez nich usług na rzecz
Klienta.