Registruokitės dabar
Atsiskaitant vos keliems paslaugų teikėjams - paslauga visuomet teikiama nemokamai!
Atsiskaitant vos keliems paslaugų teikėjams - paslauga visuomet teikiama nemokamai!
Najpierw zarejestruj się jako użytkownik na stronie Perfi.pl. Teraz możesz zdecydować, czy chcesz sam dodawać faktury do Perf co miesiąc, czy też chcesz, aby w przyszłości automatycznie pojawiały się w Perf.
Teraz możesz:
Po dodaniu wszystkich faktur sprawdź informacje rozliczeniowe i naciśnij przycisk „Zapłać”. To wszystko – dane zostały zapisane, a rachunki opłacone!
Można to zrobić na kilka sposobów:
Dzięki Perfi możliwe jest opłacanie tylko rachunków za bieżący miesiąc. Zwykle usługodawca dolicza niezapłaconą kwotę do rachunku za kolejny miesiąc i istnieje możliwość spłacenia ich łącznie.
Naciśnij przycisk „Zapłać”, następnie wybierz swój bank i potwierdź płatność.
Oczywiście! W razie potrzeby kwotę do zapłaty można zmienić w polu faktury przypisanym do każdego usługodawcy. Możesz także wybrać, które rachunki chcesz w danej chwili opłacić. Możesz dezaktywować niektórych dostawców usług, usuwając zaznaczenie pola wyboru i opłacić tylko wybrane rachunki.
Informujemy, że za pośrednictwem Perfi nie ma możliwości dokonania dopłat do częściowo opłaconych faktur. Każdy rachunek przypisany do usługodawcy można opłacić tylko raz w miesiącu.
Zbiorcze rachunki za wszystkie miesiące są wyświetlane w Archiwum od momentu rozpoczęcia płacenia rachunków za pośrednictwem Perfi. „Częściowo opłacony” oznacza, że rachunek usługodawcy nie został zapłacony lub został uregulowany częściowo w tym miesiącu. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, dzwoniąc pod numer +48 22 2630 200 lub pisząc na adres: info@perfi.pl.
Sprawdź, czy wszystkie pola są wypełnione! Jeżeli niektórzy usługodawcy nie mają kwoty do zapłaty i faktura jeszcze nie dotarła, a Ty nie masz możliwości ręcznego wprowadzenia kwoty, możesz odznaczyć tych usługodawców i opłacić tylko wybrane faktury. Ale nie zapomnij o zapłaceniu wszystkich rachunków w terminie!
Jeśli na Twoim koncie wszystkie ostateczne terminy są obok usługodawców, przypomnienia wysyłamy na Twój adres e-mail na 3 dni przed terminem płatności, a także w przypadku przekroczenia terminu płatności.
Jeśli mimo to na twoim koncie pozostał jakiś ostateczny termin, to i tak wszystkie przypomnienia otrzymasz na koniec miesiąca :)
Możesz wydrukować skonsolidowany rachunek za bieżący miesiąc, jeśli wybierzesz widok „Rachunek” z menu u góry swojego profilu, a następnie naciśniesz ikonę drukarki obok swojego adresu. Wszystkie faktury skonsolidowane można wydrukować jedna po drugiej, jeśli z menu u góry profilu wybierzesz widok „Archiwum”, a następnie naciśniesz ikonę drukarki w wierszu wybranego miesiąca
Płatność zostanie otrzymana przez usługodawców w ciągu jednego dnia roboczego po dokonaniu płatności. Po dokonaniu płatności nasz system sprawdza poprawność wszystkich danych i przekazuje płatność do usługodawcy.
Po otrzymaniu i przesłaniu przez nas płatności prześlemy Tobie potwierdzenie zarówno e-mailem jak i SMS-em jeśli wyraziłeś na to zgodę. Aby zrezygnować z powiadomień, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Płatności mogą być opóźnione z przyczyn od nas niezależnych, na przykład w przypadku zakłóceń działania banków.
Warto wiedzieć:
Przykładowo, jeśli dokonałeś płatności w piątek, zostanie ona zaksięgowana na
koncie usługodawcy w poniedziałek. Jeśli dokonałeś płatności w poniedziałek,
zostanie ona zaksięgowana na koncie usługodawcy we wtorek.
Nie martw się! Skontaktuj się z nami, a jeśli chcesz, zwrócimy drugą płatność na Twoje konto w ciągu najbliższego dnia roboczego.
Może być tego kilka przyczyn:
Jeśli chcesz opłacić wszystkie swoje rachunki za pośrednictwem Perfi, ale maszustawioną płatność cykliczną w banku dla jakiegoś usługodawcy, a kwota faktury jest automatycznie pobierana z banku, musisz wypowiedzieć umowę o stałej płatności w banku. W przeciwnym razie może dojść do sytuacji, gdy faktura zostanie opłacona dwukrotnie.